MOC ŁADOWANIA:
60 - 480 kW
WYŚWIETLACZ:
dotykowy, 10" - 52"
INTEGRACJA
OCPP 1.6 z profilami
ZŁĄCZA:
CCS2 / CHADeMo / Typ 2
SPEED-E
- - -
MOC ŁADOWANIA:
60 - 480 kW
ZŁĄCZA:
CCS2 / CHADeMo
WYŚWIETLACZ:
dotykowy, 10" - 52"
INTEGRACJA
OCPP 1.6 z profilami
DLA KOGO?
SPEED-E
SYSTEM LOWREACTIVE
Rozwiązania technologiczne wykorzystywane w stacjach ładowania SOLA pozwalają zredukować ilość energii biernej generowaną przez stację ładowania.
WYPRODUKOWANO
W POLSCE
SPEED-E
SYSTEM REGULACJI MOCY
Urządzenie posiada wbudowany mechanizm dynamicznej regulacji mocy zarówno na poziomie pojedynczej stacji jak również grup stacji ładowania. Inteligentne zarządzanie mocą pozwala optymalnie wykorzystać dostępną moc danego przyłącza we współpracy z innymi źródłami energii.
POLECA
JAN BEDNAREK
SPEED-E
WALL-E
MOC
1.4 - 22 kW
ZŁĄCZA
Typ 2 / Typ 1
SPEED-E
SPEED-E
STACJA SZYBKIEGO ŁADOWANIA DC
Speed-E to seria stacji szybkiego ładowania DC o mocy 60 – 480 kW. Urządzenie może obsługiwać jednocześnie nawet 3 pojazdy: 2 po stronie DC (CCS2/ CHADeMO) i 1 po stronie AC (Typ 2/1).
Estetyczna, aluminiowa obudowa podlega personalizacji wg wytycznych nabywcy, dzięki czemu będzie stanowić doskonały nośnik reklamowy.
Stacja Speed-E posiada dotykowy wyświetlacz o przekątnej ekranu 10-52″, protokół OCPP 1.6 J z profilami, porty rozszerzające LAN, USB, HDMi, RS485 czy zabezpieczenia zgodne z normą EN61851.
Hot Module Reservation zapewnia nieprzerwaną prace stacji ładowania w przypadku uszkodzenia jednego z modułów mocy w wyniku defektu pojazdu. Urządzenie w dalszym ciągu realizuje proces ładowania, zmniejszając moc proporcjonalnie do mocy uszkodzonego modułu.
Jakość potwierdzona przez UDT
Urząd Dozoru Technicznego potwierdził zgodność dokumentacji technicznej stacji SOLA z wymaganiami technicznymi określonymi w przepisach prawa.
Wszystkie nasze urządzenia mogą być przyłączane i eksploatowane w miejscach ogólnodostępnych.
dedykowana rama montażowa
Przygotowana przez nas podstawa wraz z ławą fundamentową umożliwia wykonanie stabilnego montażu stacji SOLA Speed-E.
Na system montażowy składa się cokół betonowy Z1 oraz mocowana do niego podstawa montażowa.
praca w grupie
DLM pozwala na zarządzenie przepływem energii poprzez automatyczne regulowanie parametrów sieci w czasie rzeczywistym.
DLM umożliwia optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów oraz zapobiega przeciążeniom i awariom w sieci. Praca w grupie stacji ładowania odbywa się w sposób efektywny i zautomatyzowany.
PRZYKŁADOWE MODELE STACJI SPEED-E
SOLA-DC-60
DC-60-DUO-CCS_150+CCS_150-KID10-
maks. moc: 60 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 150A
-
napięcie: 50 (150) -1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-60
DC-60-DUO-CH+CCS_150-KID10-
maks. moc: 60 kW
-
złącza: 1 x CCS2 150A, 1x CHADeMo 125A
-
napięcie: 50 (150) -1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-120
DC-120-DUO-CCS_250+CH-KID10-
maks. moc: 120 kW
-
złącza: 1x CCS2, 250A, 1x CHADeMo, 125A
-
napięcie: 50 (150)-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-120
DC-120-DUO-CCS_150+CCS_150-KID10-
maks. moc: 120 kW
-
złącza: 2x CCS2 150A
-
napięcie: 50 (150)-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-180
DC-180-DUO-CCS_250+CCS_250-KID10-
maks. moc: 180 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 250A
-
napięcie: 200-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-240
DC-240-DUO-CCS_400+CCS_400-KID10-
maks. moc: 240 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 400A
-
napięcie: 200-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-60
DC-60-DUO-CCS_150+CCS_150-KID10-
maks. moc: 60 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 150A
-
napięcie: 50 (150) -1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-120
DC-120-DUO-CCS_250+CH-KID10-
maks. moc: 120 kW
-
złącza: 1x CCS2, 250A, 1x CHADeMo, 125A
-
napięcie: 50 (150)-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-180
DC-180-DUO-CCS_250+CCS_250-KID10-
maks. moc: 180 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 250A
-
napięcie: 200-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-240
DC-240-DUO-CCS_400+CCS_400-KID10-
maks. moc: 240 kW
-
złącza: 2 x CCS2, 400A
-
napięcie: 200-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2006 x 800 x 600 mm
SOLA-DC-300
DC-300-DUO-CCS_500+CCS_500-KID10-
maks. moc: 300 kW
-
złącza: 2x CCS2, 500A
-
napięcie: 200-1000 V
-
przyłącz: AC, 3-fazy
-
wymiary:: 2076 X 700 X 704 mm
PLIKI DO POBRANIA
... POZOSTAŁE DOKUMENTY
KOMERCYJNA STACJA AC?
Prowadzisz obiekt hotelowy, posiadasz własną firmę a może zajmujesz się postępowaniami przetargowymi dla przedsiębiorstw i instytucji?
Koniecznie zapoznaj się z ofertą stacji
SOLA Stand-E!
OCPP 1.6 Z PROFILAMI
łatwa integracja z wszystkimi operatorami
FUNKCJA DLM
zapobiega przeciążeniu sieci
NIEPRZERWANA PRACA
mechanizm automatycznego zastępowania uszkodzonego modułu
PODŚWIETLENIE LED
stylowy design
Modbus RS485
łatwa komunikacja i synchronizacja
EKRAN DOTYKOWY 10" LUB WIĘCEJ
wygodna obsługa i dodatkowy nośnik reklamowy
ELEKTRONICZNE ZABEZPIECZENIE RCD
bezpieczeństwo to podstawa
ELEKTRONICZNE ZABEZPIECZENIE RCD
bezpieczeństwo to podstawa
NA KAŻDE POTRZEBY
moc ładowania 60 - 480 kW
OBUDOWA ALUMINIOWA
u nas aluminium da się pomalować na dowolny kolor
ZŁĄCZE CCS2 / CHADEMO
popularne złącza DC
MODUŁ WIFI / LAN / LTE
możliwość pracy online lub offline
DOSTĘPNE ZŁĄCZA DC W STACJI SPEED-E
OPCJA
POZNAJ PEŁNIĘ MOŻLIWOŚCI
wg indywidualnego projektu
informują o stanie naładowania
poszczególnych pojazdów
CCS2 / CCS1 / CHADeMo
natychmiastowe zatrzymanie pracy
w przypadku sytuacji awaryjnej
Terminal płatniczy
wygodne rozliczanie procesu ładowania
ze spersonalizowanym zdjęciem
łatwa autoryzacja procesu ładowania
Typ 2/ Typ 1
Balanser kabla
Funkcjonalność i estetyka urządzenia
Komunikacja
2G / 3G / 4G / LAN / SolaBridge
Podświetlenie LED
wyjątkowy i wyróżniający się design
HOT MODULE REPLACEMENT
W przypadku zatrzymania pracy jednego z modułów w efekcie usterki któregoś z ładowanych pojazdów, stacja nie zaprzestaje pracy, a jedynie zmniejsza moc proporcjonalnie do mocy uszkodzonego modułu.
bank.pl
Kierowcy moga zapłacić zbliżeniowo za ładowanie elektryka PolCard from Fiserv zintegrował terminale płatnicze z ładowarkami elektrycznymi marki SOLA. Dzięki temu wdrożeniu kierowcy aut na prąd mogą zapłacić za ładowanie zbliżeniowo kartą, telefonem bądź zegarkiem, za pośrednictwem samoobsługowego terminala zainstalowanego w urządzeniu.